مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-16اقتصادي

مهلت 15 روزه دستگاه قضایی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک شهید رجایی بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: با صدور دستور قضایی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک شهید رجایی بندرعباس 15 روز مهلت تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی با حضور در اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ضمن ارزیابی کالاهای اساسی موجود در این مجموعه، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند ترخیص و عرضه به موقع اقلام ضروری با هدف کنترل بازار صادر کرد.

وی همچنین با حضور در انبارهای کالاهای اساسی ضمن بازدید از محموله های روغن، برنج، کود شمیایی و لاستیک خودروهای سنگین، وضعیت اقلام دپو شده را مورد ارزیابی قرار داد.

صالحی در جریان این بازدید تأکید کرد: اداره کل استاندارد باید ظرف پانزده روز نظر خود را در مورد کالاهای اساسی، خصوصاً لاستیک ماشین آلات سنگین اعلام نماید و این کالاها در مدت زمان کوتاهی ترخیص شوند.

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: افزایش قیمت برخی کالاها و گرانی های روزافزون موجب کوچک شدن سفره مردم و کاهش توان خرید کالاهای اساسی شده است که چاره اندیشی فوری در این خصوص را می طلبد.

صالحی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم کنترل گرانی ها، خاطرنشان ساخت: در راستای کنترل بازار و مقابله با گرانی ها در جلسه ای با حضور مسئولین ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 15 روزه دستگاه قضایی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک شهید رجایی بندرعباس

مهلت 15 روزه دستگاه قضایی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک شهید رجایی بندرعباس